سفارش تبلیغ
صبا ویژن
رادیو جیــــــــــــــــــبی

ای که از کوچه ی معشوقه ی ما می گذری

 خاک تو سرت کوچه ی ما بن بست است...

این پیام اخلاقیه دومین پست این جانب بود.باید خدمتتون بعرضم که من تو این 5 سال وبلاگری همیشه تو پستام یه پیام اخلاقی دارم که مطمئنم تو زندگی به دردتون می خوره حالا الان به دردتون نخوره می دونم در آینده خیلی به کارتون میاد.بعد میاییم این پیام اخلاقیا رو می تفسیریم که اکثر تفاسیر ما نه اینکه خیلی زیادن و وبلاگ ما گنجایششو نداره و میدونم وقته شما هم که خیلی کمه من مجبورم همشونو جزوه کنم آخر سر که دارید نظر می دید بدم دستتون.

من نمی دونم این پارسی بلاگا چه مدل آدمایین. هنوز نیومده شرمندم کردن با نظراشون.ولی باید خیلی رک بگم که من اصلا از نظرای الکی پلکی خوشم نمی یاد.آخه یعنی چی که قالب خیلی زیبای داری به منم سر بزن؟یه جوری گفت قالب زیبایی داری انگار که این قالب ماله سرویس پارسی بلاگ نیستو من اینو خودم طراحی کردم.آخه بابا غریبه نیستیم که این قالبو که الان همه ی ملت دارن استفاده می کنن.والا یه لحظه شک کردم گفتم نکنه خودم طراحیش کردم. بر ندارم.حالا اگه نوشته هام خیلی زیباس اونو می شه یه کاریش کرد .شک نکنید که چرتو پرت گفتنم تکه.حداقل می دونم تو  میهن بلاگو بلاگ فا و پرشین بلاگ لنگه نداره. اینجا هم کم کم آمارشو در میارم .ببینم چه تیپی می نویسن.

رفتیم تو جاده خاکی.بیا تو آقا.داشتم می گقتم که می خوای تبلیغ وبلاگتو بکنی دیگه چرا خالی بندی می کنی اخه؟شما فقط کافیه بیای وبلاگمو ازاول تا ته بخونی بعد آخرشم که می خوای بری یه نظر بدی بگی آقا جان به منم سر بزن.اونوقت ببین سر می زنم یا نه.خب معلومه که نمی زنم.آخه عزیز برادر من صد سال یه بار میام کافی نت .هر روز که نمی تونم اینجا چتر شم.اونوقت یارو کافی نت چیه یه فکرایی می کنه.نمی دونه که بابا زهی خیال باطل .من اونو سوسک زیر پامم حساب نمی کنم که اون هر دفه موقع حساب کردن که می شه می گه"بغرمایید ؛این دفه هم مهمون ما".بگذریم حالا.بچه پررو چایی چایی نخورده قند می خواد.

خیر سرت خواستم مثلا اینجا کم بنویسم .ول کن نیستید که یه دم از اون روز  که اومدم التماس پشت التماس که از حرفای شیرینت بیشتر واسمون بنویس. منم نه اینکه خیلی جونمو واسه دوست می دم نمی تونم دله نداشتتونو بشکونم .

حالا پاچمو ول کنید چون باید برم.ای بابا ول کن دیگه.التماس نکن گفتم.اصلا را نداره.باید برم.شما هم یکی یکی از اینجا به صف می شید و نظراتونو می ندازید اون پایین .که بعدن به قید قرعه به کسی که بهترین نظرو داده یه جایزه ی نفیس می دیم.

تموم شد.

آره.به همین سادگی.

 


نوشته شده در یکشنبه 86/5/7ساعت 1:6 عصر توسط شاید خودم نظرات ( ) |