سفارش تبلیغ
صبا ویژن
رادیو جیــــــــــــــــــبی

من به یه هم اتاقی نیاز دارممدرک داشتن

آیا کسی هست؟خسته کننده

دخملی هست که مثه خودم خوب و خانم باشه دانشجوی دانشگاه ابهر باشه و جای خواب نداشته باشه؟

بخدا کرایه اش مفته مفته.تهوع‌آور

من تنهایی نمی تونم شبو اونجا بمونم.گریه‌آور

یه دختر جوون با یه ننه قلقلی که طفلکی انقد گرده که خودشم به زور تکون می ده توی یه خونه قدیمی که توی حیاطش پره از درختای انگوره.

توراخدا یه دختره خوب بیاد با من هم خونه بشه.بووووس

من میمیرم از ترس اونجا.گریه‌آور

شب تنهایی خوابم نمیبره.گریه‌آور

همش فکر می کنم باسه اینکه تنهام هر لحظه ممکنه یکی بیاد خفم کنه.

اون پیرزنه ام که سرش تو کاره خودشه.اصلا حواسش به من نیست که. اصلا فکر نمی کنه که من، یه دختر جوون،عسلپوزخند، خوشگل پوزخند، عروسکپوزخند،توی اتاق تنها خوابیدم ممکنه هزار تا اتفاق باسش بیفته.

جون مادرتون هر کی دانشجوی ابهره یا یکی از آشناهاش ( که البته خانمم باشه ) دانشجوی ابهره واسم پیام بذاره و بیاد با من هم خونه بشه.من میمیرم از تنهاییگریه‌آورگریه‌آور


نوشته شده در شنبه 91/7/8ساعت 3:9 عصر توسط شاید خودم نظرات ( ) |